Monday, March 2, 2009

Kami ISMA Tidak 'Bersendirian'!

Di sini saya wakil ISMA ingin menjelaskan bahawa kami tidak bersendirian dalam memperjuangkan visi dan matlamat parti kampus ini. Walaupun dilihat keldil dan tidak menonjol, ISMA kini sebaris dengan pertubuhan universiti yang lantang menegakkan hak pelajar iaitu mahasiswa. Saya menyeru kepada semua guru pelatih di dalam IPGM Kampus Tun Hussein Onn ini agar bijak membuat penilaian dalam memilih barisan calon ISMA dalam pilihanraya kampus kelak.

Di sini saya sertakan link yang berkaitan. Mereka turut mempunyai logo yang sama seperti ISMA dan merupakan gagasan dan bernaung di bawah Persatuan PRO-Mahasiswa Nasional. Adalah ditegaskan bahawa ini bukan PARTI POLITIK MALAYSIA ; KERAJAAN - PAKATAN PEMBANGKANG. Pro- Mahasiswa adalah pertubuhan atau persatuan yang melindungi, memperjuangkan dan menjaga hak kebajiakan mahasiswa atau pelajar. Jadi fahami lah apa yang dibawakan oleh ISMA ini.

WEBSITE :

Mahasiswakini ( PRO-MAHASISWA NASIONAL )
KLIK DI SINI

Pro-M UTM
KLIK DI SINI

Pro-M UPM
KLIK DI SINI

Pro-M UTHM (dulu Kuitho)
KLIK DI SINI

Pro-M UM
KLIK DI SINI

Pro-M USM
KLIK DI SINI

Pro-M UKM (logonya yang seiras-iras ISMA tuuu)
KLIK DI SINI

Kesimpulannya, ISMA mengharapkan agar perjuangan yang diwarwarkan ini dapat dicapai dan setaraf dengan perjuangan dan kejayaan yang berlaku di universiti-universiti yang berkenaan. Diharapkan juga agar pilihanraya yang dijalankan lancar dan bebas dari konspirasi pihak tertentu.

-Admin-

No comments:

Post a Comment